Vikio de Pluvmondo

From Rain World Wiki
Rain World Wiki/eo
Jump to navigation Jump to search
This page is a translated version of the page Rain World Wiki and the translation is 34% complete.

Welcome to the official
Rain World Wiki

La ampleksa Pluvmondo informdeponejo por Estaĵoj, regionoj, Controls, Limakkatos, Objects, kaj multe pli, kreitaj, kaj konservitaj de la komunumo.

Ni nuntempe havas 56 aktivajn redaktorojn kiu konservas 1 486 articles kaj 3 821 total files.

Sentu vin libera kontribui kreante novajn artikolojn aŭ vastigante ekzistantajn. Gardu vin kontraŭ antaŭsciigoj!

Komunumaj Ligiloj: Official Website Twitter Discord Reddit YouTube Twitch Rain World Devlog  •  Modding Database Modding Wiki Mods Wiki

Pri Pluvmondo

Pluvmondo estas esplor-fokusita pluvivplatformo metita en longe forlasita mondo, transprenita de estaĵoj kaj fascinaj kaj timindaj. Ostpremanta intensa pluvo batas la surfacon regule, farante vivon kiel ni konas ĝin preskaŭ neebla. La estaĵoj en ĉi tiu mondo tradormas multe de la tempo, sed devas pasigi la sekajn periodojn inter pluvo trovante manĝaĵon por travivi alian tagon.

Store Links: Steam Nintendo Store Playstation Store Humble Store GOG

Ĉu vi scias?

  • It is possible to sit inside the pipe connection at the top of the Red Lizard unlock room without drowning.
  • Leviathans are functionally immortal but can be killed with an incredibly large stockpile of Explosives and enough time.
  • Snail pops are much stronger in water.
  • Holding two stalks of Bubble Weed underwater drains both reserves with no added benefit.
  • Monster Kelp can grab and consume held objects such as Lanterns instead of the player.
  • Red Centipedes always have 18 segments.

Komunumo

La plej bona loko por akiri konsilojn estas je la Rain World Discord, kie vi povas trovi daŭrajn projektojn por kontribuantoj de ĉiuj lertaj niveloj. Dum redaktado de artikoloj, vi povas vidi la fontkodon kaj uzi similajn artikolojn kiel ŝablonojn por formatado kaj skribstilo. Redaktoj ne devas esti grandegaj; nur ripari bazan ortografion kaj gramatikon estas bonega kontribuo!

Vikinovaĵoj

[[Rain World Wiki/Wiki News|Ŝanĝoj por la ĉefpaĝo povas esti proponitaj ĉi tie kaj redaktoj povas esti provitaj ĉi tie]]

Changes for the main page can be proposed here and edits can be tested here